Ana Sayfa >  Müşteri Teklif İsteme Formu > Teknik Servis Hizmetleri > 

Teknik Servis Hizmetleri

  • Teknik servisimiz hafta içi 8.30 – 18.30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Resmî tatil ve bayramlarda teknik servis hizmeti verilmemektedir.
  • Servis sürecimiz 20 iş günü olup, firmamızın ürünü teslim almasından itibaren başlar. Kargo süresi dikkate alınmaz.
  • Teknik servise bırakılan/gönderilen ürünlerin 90 iş günü içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünlerden firma sorumlu değildir.
  • Servis tutarı, sistem test işlemi sonrasında belirlenir.
  • Garanti dışı arızalı ürünlerin onarımları santraller ve interkom cihazları için belirlenen limitlerin üzerinde ise müşterinin onay maili doğrultusunda işleme alınır. Onay sürecinden dolayı kaynaklanabilecek gecikmelerin sorumluluğu müşteriye aittir. Onay için serviste bekleme süresi 20 iş günüdür. Onay alınmaması durumunda cihaz müşteriye herhangi bir işlem yapılmadan iade edilir ve bir sonraki madde gereği işlem yapılır.
  • Garanti dışı olup onarımı kabul edilmeyen ürünlerden Arıza Tespit Bedeli tahsil edilir.
  • Arızalı ürünlerin onarımı veya değişimi sırasında, cihaz ayarları ya da kayıtlar gibi bilgiler onarım sırasında çıkabilecek teknik aksaklıklar vb. nedenler ile bir daha geri gelmeyecek şekilde silinebilir. Bilgilerin kopyasını bulundurma sorumluluğu kullanıcıya ait olup, bu tip bilgilerin silinmesi halinde meydana gelebilecek olumsuz durumlardan firmamız sorumlu değildir.
  • Garanti harici tamir edilen ürünler, tesliminden itibaren 6 ay garantilidir.
  • Düşürme, kırılma, normal dışı veya kötü kullanma, cihazdaki parçaların değiştirilmesi, sıvı teması, yüksek voltaj sebepler sonucu oluşan problemler garanti kapsamına girmez.

 


Multitek
Ana Sayfa >  Müşteri Teklif İsteme Formu > Teknik Servis Hizmetleri > 

Teknik Servis Hizmetleri

  • Teknik servisimiz hafta içi 8.30 – 18.30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Resmî tatil ve bayramlarda teknik servis hizmeti verilmemektedir.
  • Servis sürecimiz 20 iş günü olup, firmamızın ürünü teslim almasından itibaren başlar. Kargo süresi dikkate alınmaz.
  • Teknik servise bırakılan/gönderilen ürünlerin 90 iş günü içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünlerden firma sorumlu değildir.
  • Servis tutarı, sistem test işlemi sonrasında belirlenir.
  • Garanti dışı arızalı ürünlerin onarımları santraller ve interkom cihazları için belirlenen limitlerin üzerinde ise müşterinin onay maili doğrultusunda işleme alınır. Onay sürecinden dolayı kaynaklanabilecek gecikmelerin sorumluluğu müşteriye aittir. Onay için serviste bekleme süresi 20 iş günüdür. Onay alınmaması durumunda cihaz müşteriye herhangi bir işlem yapılmadan iade edilir ve bir sonraki madde gereği işlem yapılır.
  • Garanti dışı olup onarımı kabul edilmeyen ürünlerden Arıza Tespit Bedeli tahsil edilir.
  • Arızalı ürünlerin onarımı veya değişimi sırasında, cihaz ayarları ya da kayıtlar gibi bilgiler onarım sırasında çıkabilecek teknik aksaklıklar vb. nedenler ile bir daha geri gelmeyecek şekilde silinebilir. Bilgilerin kopyasını bulundurma sorumluluğu kullanıcıya ait olup, bu tip bilgilerin silinmesi halinde meydana gelebilecek olumsuz durumlardan firmamız sorumlu değildir.
  • Garanti harici tamir edilen ürünler, tesliminden itibaren 6 ay garantilidir.
  • Düşürme, kırılma, normal dışı veya kötü kullanma, cihazdaki parçaların değiştirilmesi, sıvı teması, yüksek voltaj sebepler sonucu oluşan problemler garanti kapsamına girmez.

 


Multitek
Ana Sayfa >  Müşteri Teklif İsteme Formu > Teknik Servis Hizmetleri > 

Teknik Servis Hizmetleri

  • Teknik servisimiz hafta içi 8.30 – 18.30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Resmî tatil ve bayramlarda teknik servis hizmeti verilmemektedir.
  • Servis sürecimiz 20 iş günü olup, firmamızın ürünü teslim almasından itibaren başlar. Kargo süresi dikkate alınmaz.
  • Teknik servise bırakılan/gönderilen ürünlerin 90 iş günü içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünlerden firma sorumlu değildir.
  • Servis tutarı, sistem test işlemi sonrasında belirlenir.
  • Garanti dışı arızalı ürünlerin onarımları santraller ve interkom cihazları için belirlenen limitlerin üzerinde ise müşterinin onay maili doğrultusunda işleme alınır. Onay sürecinden dolayı kaynaklanabilecek gecikmelerin sorumluluğu müşteriye aittir. Onay için serviste bekleme süresi 20 iş günüdür. Onay alınmaması durumunda cihaz müşteriye herhangi bir işlem yapılmadan iade edilir ve bir sonraki madde gereği işlem yapılır.
  • Garanti dışı olup onarımı kabul edilmeyen ürünlerden Arıza Tespit Bedeli tahsil edilir.
  • Arızalı ürünlerin onarımı veya değişimi sırasında, cihaz ayarları ya da kayıtlar gibi bilgiler onarım sırasında çıkabilecek teknik aksaklıklar vb. nedenler ile bir daha geri gelmeyecek şekilde silinebilir. Bilgilerin kopyasını bulundurma sorumluluğu kullanıcıya ait olup, bu tip bilgilerin silinmesi halinde meydana gelebilecek olumsuz durumlardan firmamız sorumlu değildir.
  • Garanti harici tamir edilen ürünler, tesliminden itibaren 6 ay garantilidir.
  • Düşürme, kırılma, normal dışı veya kötü kullanma, cihazdaki parçaların değiştirilmesi, sıvı teması, yüksek voltaj sebepler sonucu oluşan problemler garanti kapsamına girmez.

 


Multitek

Ana Sayfa >  Müşteri Teklif İsteme Formu > Teknik Servis Hizmetleri > 

Teknik Servis Hizmetleri

  • Teknik servisimiz hafta içi 8.30 – 18.30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Resmî tatil ve bayramlarda teknik servis hizmeti verilmemektedir.
  • Servis sürecimiz 20 iş günü olup, firmamızın ürünü teslim almasından itibaren başlar. Kargo süresi dikkate alınmaz.
  • Teknik servise bırakılan/gönderilen ürünlerin 90 iş günü içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünlerden firma sorumlu değildir.
  • Servis tutarı, sistem test işlemi sonrasında belirlenir.
  • Garanti dışı arızalı ürünlerin onarımları santraller ve interkom cihazları için belirlenen limitlerin üzerinde ise müşterinin onay maili doğrultusunda işleme alınır. Onay sürecinden dolayı kaynaklanabilecek gecikmelerin sorumluluğu müşteriye aittir. Onay için serviste bekleme süresi 20 iş günüdür. Onay alınmaması durumunda cihaz müşteriye herhangi bir işlem yapılmadan iade edilir ve bir sonraki madde gereği işlem yapılır.
  • Garanti dışı olup onarımı kabul edilmeyen ürünlerden Arıza Tespit Bedeli tahsil edilir.
  • Arızalı ürünlerin onarımı veya değişimi sırasında, cihaz ayarları ya da kayıtlar gibi bilgiler onarım sırasında çıkabilecek teknik aksaklıklar vb. nedenler ile bir daha geri gelmeyecek şekilde silinebilir. Bilgilerin kopyasını bulundurma sorumluluğu kullanıcıya ait olup, bu tip bilgilerin silinmesi halinde meydana gelebilecek olumsuz durumlardan firmamız sorumlu değildir.
  • Garanti harici tamir edilen ürünler, tesliminden itibaren 6 ay garantilidir.
  • Düşürme, kırılma, normal dışı veya kötü kullanma, cihazdaki parçaların değiştirilmesi, sıvı teması, yüksek voltaj sebepler sonucu oluşan problemler garanti kapsamına girmez.